3 vragen aan: Bart Engel, oprichter van Marc Inbane

Marc Inbane is uitgegroeid tot een prominente speler op het gebied van cosmetica. Van het sprayen van beroemdheden, backstage ondersteuning bij de grote modehuizen tot aan indrukwekkende onderscheidingen: het merk timmert hard aan de weg. Coiffure.nl stelde drie vragen aan de oprichter, Bart Engel. 

 

Vijf jaar geleden heb je Marc Inbane opgericht. Hoe gaat het nu met het merk?

"Uitstekend, de tanning wordt inmiddels in 35 landen verkocht."

 

Wat is jullie geheim?

“Een van de talenten van Marc Inbane is de gebruiksvriendelijkheid. We hebben een product ontwikkeld waarmee je op een makkelijke, gezonde en veilige manier het gehele jaar door een natuurlijke vakantiekleur kunt hebben en behouden. Met één flacon kun je ongeveer 60 keer sprayen. Bovendien zijn onze producten zeer geschikt voor het gezicht en de decolleté.”

 

Jullie zijn te vinden op kappersevents, zoals de Coiffure Award. Waarom kiezen jullie nadrukkelijk voor een samenwerking met de kapper?

“We richten ons met name op de salons, omdat een tanning spray ondersteunend werkt voor het complete plaatje. Als je tijdens de Coiffure Award naar de creaties kijkt, kunnen we spreken van echt vakmanschap of zelfs kunst. Onze kunst zit in de unieke samenstelling aan hoogwaardige ingrediënten en in de manier van verpakken. Het samenvoegen van vakmanschap en vakmensen resulteert in een compleet plaatje om de klant meer dan tevreden naar huis te laten gaan.”

 

Meer informatie: marcinbane.com

Deel dit bericht gerust:
Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePrint this page