3 vragen aan: Jimmy Sebastian, distributeur van NYCE

Jimmy Sebastian was al vertegenwoordiger voor NYCE (New York Cosmetic Experience), maar sinds kort is hij de nieuwe distributeur. Nieuwsgierig waarom hij deze stap heeft gezet? Coiffure.nl stelde hem drie vragen.

Waarom heb je NYCE overgenomen?
"Ik heb NYCE overgenomen omdat ik overtuigd ben van de kracht van de producten. De eco friendly formules, de beleving en de resultaten zijn waanzinnig! De salons die ermee werken zijn allemaal zó enthousiast, dus dit is een logische stap. Ik heb het bedrijf overgenomen en wil het de aandacht geven die het verdient met als doel NYCE te laten groeien. Iedere hair creative doet waar hij goed in is en is trots op wat hij creëert. Ik heb dat met NYCE. Het doet wat het belooft!"

Wat is de uitdaging?
"Ik zie het als een uitdaging om een merk als dit echt op de kaart te zetten. Het merk is in Nederland inmiddels vier jaar op de markt, maar heeft nooit de bekendheid gekregen die het verdient. Ik begin dit jaar opnieuw met NYCE en wil zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de producten, op elke mogelijke manier. Ons team is klein en er ligt een enorme uitdaging voor ons, maar die uitdaging is ook een kans om ons enthousiasme voor NYCE op een ieder over te kunnen brengen".

Wat is er zo uniek aan NYCE?
"Wat NYCE onderscheidt van andere merken is exclusiviteit. Het NYCE familiegevoel door de kleinschaligheid en het directe contact met de klant, producten die vrij zijn van chemicaliën (zoals ammonia, edt, parabenen of siliconen) en onze bijzondere Colorbar waarmee je de kleur direct naast de klant kunt klaarmaken. En zo kan ik nog wel even doorgaan. NYCE is niet alleen een merk, het is een beleving in iedere mogelijke zin!"

 

Deel dit bericht gerust:
Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePrint this page