Als ondernemer zul je het herkennen: het bouwen van een eigen bedrijf is hard werken.

Vaak lijkt het zo eenvoudig, maar niets is minder waar. Hard werken is de key. Schep daar 60 procent inzet, 20 procent geluk en 20 procent gunfactor bovenop en je hebt de cocktail tot succes.

Maar wat is nou succes? Een zaak die goede omzet maakt? Erkend worden? Een missie behalen die komt vanuit het hart? Waar leg je de lat en bovenal, haal je die lat wel? Ik vind het nog steeds een lastige kwestie. Volgens mij moet iedere ondernemer een missie en een doel hebben, anders is het onmogelijk om een koers te bepalen. De missie van mijn partner Jeffrey Janssen en mij komt recht uit een kappershart: Educatie voor de consument! ‘Creating wearable hairstyles, easy to maintain for everyone’. Waar ik vroeger als eerste keek naar wat iemand draagt, kijk ik nu naar hoe het haar zit. Mijn ‘fashionmind’ verandert langzaam naar een ‘beautymind’.

Ik kijk uit naar 2015; wat een jaar belooft dat te worden voor www.thechair.com. We hebben hard gewerkt aan een aantal bijzondere projecten en ontwikkelingen. Ik kan dan ook niet wachten om deze met jullie te delen.

Deel dit bericht gerust:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print