Op zondag 26 en maandag 27 mei stond de Evenementenhal in Gorinchem vol met enthousiaste kappers. Met 130 merken die vertegenwoordigd werden en het vernieuwde programma waren het twee geslaagde dagen. Het programma voor deze derde editie was gericht op iedere kapper: van leerling tot medewerker en van saloneigenaar tot ervaren hairstylist. “We hadden voor iedereen van alles te bieden en dat werd erg gewaardeerd. Ook viel de aankleding van het evenement onder zowel bezoekers als exposanten in de smaak. Het paste perfect in het plaatje van een hoogwaardig en kwalitatief kappersevent”, zegt Corine Visser, Event Manager van The Hair X-perience.

Entertainment
Met name de shows van Jean Paul Mynè, Honma Tokyo en Haircompany Professional waren publiekstrekkers. Ook de Barber Square, die vorig jaar werd geïntroduceerd, was dit jaar weer populair. De demo’s werden niet alleen bezocht door barbers, maar ook kappers die hun skills op het gebied van heren wilden verbeteren.

Business en educatie 
De nieuwe initiatieven voor dit jaar waren onder andere het Look & Learn Theater en HairTalk. Bij HairTalk konden de gasten geïnspireerd worden door topartiesten als Floor Kleyne, Indyra van Gastel en Carl Zachhau aanwezig.

Sfeer
“De sfeer onder bezoekers en exposanten was erg goed. De kappersbranche snakte enkele jaren geleden weer naar een eigen event. Nu drie edities verder begint The Hair X-perience al een begrip geworden. Dat is ongelofelijk mooi om te zien, ook voor onze exposanten en partners die het event al vanaf de eerste dag gesteund en omarmd hebben. We hebben samen echt iets unieks neergezet voor de kappers in Nederland”, aldus Visser.

Voor de vierde editie van The Hair X-perience is ook al een datum geprikt, dus pak je agenda er maar vast bij en omcirkel zondag 7 en maandag 8 juni 2020.

Meer informatie: hair-xperience.nl

Deel dit bericht gerust:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print