Experts in Business: 4 Powervrouwen

Om in je agenda te zetten: op 18 november vindt de vierde editie van Experts in Business plaats. Met het thema ‘Succesvolle marketing’ belooft het weer een interessante editie te worden. Coiffure is wederom trotse mediapartner van het event.

Volgens initiatiefnemer Richard Koffijberg, oprichter van de Business Factory, moet er een business evenement in de beautybranche zijn waar diverse sprekers hun ervaring op een eerlijke en toegankelijke manier willen delen met bezoekers, ongeacht of het grote of minder grote salons betreft. L’Oréal Professionnel is medeorganisator van deze editie.

Het thema is ‘Succesvolle marketing’. Zonder de juiste marketing is het onmogelijk om van je naam een merk te maken. De 4 sprekers van de vierde editie zijn echte powervrouwen! Topondernemers die hun sporen al hebben verdiend terwijl ze nog jong zijn.

Francis Schroembges
Francis opende op 8 oktober de deuren van haar nieuwe statige pand in Horst. Het is niet zo maar een salon. Het monumentale pand heeft een oppervlakte van ruim 750 m2. Daarmee laat Francis zien dat zij een echte gedreven ondernemer is die lef met een duidelijke visie combineert. Als geen ander weet Francis wat er in de toekomst van een ondernemer wordt verwacht en wat de veeleisende consument wil. Als er in Horst zo een waanzinnig mooi en conceptmatige onderneming wordt geopend, dan kun je gerust zeggen dat de naam Francis een gevestigd merk is.
Naast het runnen van haar salon is Francis Schroembges ook International Hair Color Artist bij L'Oréal Professionnel en reist zij de hele wereld over om presentaties en shows te verzorgen. Francis is een van de leden van LE COLLECTIF.
Francis: “Inspiratie haal ik ook uit Le Collectif. Deze groep van toptalenten uit oander andere Parijs, Los Angeles, New York, Australië, London zijn professionals waar ik mee samenwerk aan een internationale tour. Onze verschillende karakters passen zo goed bij elkaar dat het bijna uniek te noemen.
Tijdens mijn presentatie voor Experts in Business van 18 november wil ik graag uitleggen hoe mijn naam ‘Francis’ een merk is geworden. ‘Als je kunt delen kun je ook groeien’, dat is mijn credo. Door het delen van kennis kan de kappersbranche alleen maar sterker worden. Dat is een missie die wij met elkaar moeten volbrengen.”

Volgende week zal Richard Koffijberg Floor Kleyne voorstellen.

De indeling van de dag is als volgt:

Ontvangst om 10.30 uur.
Start programma: 11.00 uur
Lunch: 12.30 uur
Start 2de helft programma: 13.15 uur
Afsluiting met een borrel en een hapje rond 15.00 uur

18 november is op een zondag.
Locatie: de nieuwe academie van L’Oréal in Hoofddorp
Entreeprijs: €85,00 per persoon, ex 21% BTW inclusief lunch.
Gratis parkeren.
Inschrijven via deze link.

Deel dit bericht gerust:
Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePrint this page