Experts in Business: Powervrouwen #4

Om in je agenda te zetten: op 18 november vindt de vierde editie van Experts in Business plaats. Met het thema ‘Succesvolle marketing’ belooft het weer een interessante editie te worden. Coiffure is wederom trotse mediapartner van het event.

De sprekers van Experts in Business kijken enorm uit naar 18 november. Het lijkt nog ver weg maar de voorbereiding is al in volle gang. Deze week stelt Richard Koffijberg powervrouw nummer 4 aan je voor: Kimm Koffijberg.

Kimm
“Het is bijna zover en het begint te kriebelen. Nerveus? Misschien toch wel een beetje alhoewel de voorbereiding goed loopt, net als de kaartverkoop”, zegt initiatiefnemer Richard Koffijberg. In deze blog stelt hij de 4e powervrouw voor: Kimm Koffijberg, die op jonge leeftijd al veel heeft bereikt. 

Zelf zegt Kimm hierover: “Toen ik 10 jaar geleden de zaak met mijn man Robert helemaal over nam, had Koffijberg Hairdressers natuurlijk al een geweldige geschiedenis. De naam was reeds een merknaam geworden. Aan mij en Robert nu de schone taak om deze positionering te behouden en nog verder door te ontwikkelen. Tja hoe pak je dat aan? In de eerste instantie was ik daar helemaal niet mee bezig en ging ik gewoon door met de activiteiten die ik ook altijd samen met Richard had gedaan.

Maar na een jaar of twee had ik meer ervaring opgebouwd als zelfstandig ondernemer. De crisis begon, het consumentengedrag veranderde en ik had een team wat al lang bij ons werkte. Dat er vernieuwing doorgevoerd moest worden werd wel duidelijk. Graag wil ik in mijn verhaal vertellen hoe de ontwikkeling van de afgelopen 8 jaar zijn geweest. Waar gaat het tegenwoordig om? Hoe onderscheid je jezelf van de concurrentie? Een eigen identiteit is tegenwoordig heel belangrijk. Hoe vind je de klanten die daarbij passen? Welke leuke en positieve ontwikkelingen hebben we meegemaakt, en welke waren niet zo succesvol? Verder vertel ik graag over het belang van een team voor de salon en de opkomst van sociale media. Over hoe wij tegenwoordig onze marketing aanpakken en welke plannen we nog hebben voor de toekomst. En natuurlijk over onze nieuwste concepten ‘I-dentity en Shining Grey’. Dit alles ondersteund met beeldmateriaal van onze salon, onze collecties en filmpjes. Zo hoop ik collega’s te inspireren!”

Zien wij elkaar op 18 november?

De indeling van de dag is als volgt:

Ontvangst om 10.30 uur.
Start programma: 11.00 uur
Lunch: 12.30 uur
Start 2de helft programma: 13.15 uur
Afsluiting met een borrel en een hapje rond 15.00 uur

18 november is op een zondag.
Locatie: de nieuwe academie van L’Oréal in Hoofddorp
Entreeprijs: €85,00 per persoon, ex 21% BTW inclusief lunch.
Gratis parkeren.
Inschrijven via deze link.

Deel dit bericht gerust:
Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePrint this page