Net geopend: Davines Village in Parma

Net buiten hometown Parma, in Italië, heeft de Davines Group haar nieuwe hoofdkantoor gebouwd. In elke vezel van het gebouw zijn de waarden van het merk terug te vinden: sustainable beauty.

Het oppervlakte van het terrein is 77 duizend vierkante meter. Een deel is bebouwd, maar het grootste deel is voor verschillende groene zones. Tuinen waar planten, bloemen en kruiden groeien waarvan een aantal worden gebruikt in de cosmeticaproducten die het bedrijf maakt. Nature is een belangrijk thema.

The Village is het hart van het internationale merk en is ontworpen met de boodschap om te zorgen voor mens en omgeving. Licht, transparant, natuur, duurzaamheid, wellbeing en community zijn de key words van het project. Dit vertaalt zich naar veel glas en hout en naar het gebruik van duurzame materialen.

Chairman Davide Bolatti: “We willen het beste voor de wereld en helpen om de beauty industrie een hoger doel te laten bereiken. Sustainability is als een berg beklimmen. Het gaat om de reis. Je bent jezelf altijd opnieuw aan het uitvinden en aan het verbeteren. The Village gaat ervoor zorgen dat we nog intensiever kunnen werken met research en development. Onze missie is om onze klanten te inspireren met onze eerlijke producten en ideeën. Zo kunnen zij nog beter hun klanten inspireren en activeren voor het hogere doel: sustainable beauty.”

 

Lees meer over Davines Village in de zomereditie van Coiffure. 

Deel dit bericht gerust:
Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePrint this page