Nieuwe haarkleur uitproberen? Bekijk het resultaat in de Smart Mirror

Een spiegel waarin de klant nieuwe haarkleuren kan proberen, gezichtsherkenningstechnologie waarmee oude looks en services kunnen worden opgehaald en waarmee de kapper zijn cliënt beter van dienst kan zijn met een zeer persoonlijke ervaring.Het kan allemaal met de nieuwe Wella Professionals Smart Mirror, die Coty op de markt gaat brengen. 

Door middel van een 360 graden video-opname kan de klant het nieuwe kapsel vanuit elke hoek bekijken, zonder dat er extra spiegels nodig zijn. De Smart Mirror was voor het eerst te zien op de Consumer Electronics Show 2019, waar deze de CES® 2019 Innovation Awards Honoree won. De spiegel is in samenwerking met kapper-stylisten en salonbezitters van Wella Professionals gemaakt. Onderzoek onder bijna 1.700 stylisten en klanten bracht naar voren dat zij meer gepersonaliseerde consulten in de salon en betere verbindingen buiten de salon wensen. De nieuwe technologie kan worden uitgevoerd op elk aangesloten apparaat, inclusief een tablet of mobiele telefoon, waardoor het gebruik hiervan flexibel en draagbaar is.

Laura Simpson, Coty Professional Beauty Chief Marketing Officer, is trots op de nieuwe technologie: “We are incredibly excited about this breakthrough innovation, allowing hair professionals, the original image and change makers in beauty, to take their consultation with their clients to the next level. With the new Wella Professionals Smart Mirror, clients can have an even more customized session with their stylist, visualize their desired color before application, as well as maintain the relationship and service after the salon visit. Co-developed with stylists, with this new tool we are enabling them to build stronger consultations and relationships with their clients, which is critical in our industry.”

Deel dit bericht gerust:
Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePrint this page