Report: Unique Identities event

“We zijn allemaal een individu met een eigen identiteit”, dat was het thema van het Hairstore event Unique Identities . En dat geldt ook voor de merken die samen op het event werden gepresenteerd. Coiffure was erbij.

Vier merken stonden centraal op het event. Allemaal gaven ze een eigen show waar ze hun nieuwste collecties toonden. Het thema Unique Identities was de rode draad van de middag in Oosterhout. Caro van Bezooijen, pr en marketing manager bij de Hairstore legt uit: “Wij zijn allemaal een individu met een eigen identiteit. En iedereen wil dat graag laten zien. Dat geldt ook voor de merken, die laten ook graag zien waar ze voor staan. Wij verkopen niet de beste shampoo, maar we verkopen merken, concepten. Daarom Unique Identities, waar we allemaal samen komen, geen strijd onderling hebben, maar samen een groot evenement invullen onder het dak van de Hairstore. We hopen dat alle gasten tevreden en met heel veel inspiratie naar huis gaan. “


Aan dat laatste hoefde ze niet te twijfelen. De vier merken Tigi, Living Proof, Alfaparf Milano en Label.m vulden op eigen wijze een show. Tigi blikte terug op het verleden en vertaalde dit in het heden in de show Retrospective. Living Proof liet zien dat iedereen kan zijn wie hij is en dat dat gevierd mag worden. Dat kwam tot uiting in de diversiteit van de modellen. Alfaparf Milano onderstreept het internationale karakter van het merk: multicultureel en voor elk tye vrouw. Label.m presenteerde haar collectie We are Two2 en natuurlijk werd er afgesloten met een geweldige finale, waarin alle modellen nogmaals de catwalk betraden.

Binnenkort te bekijken op Coiffure TV!

Deel dit bericht gerust:
Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePrint this page