Scoop: Hester Wernert-Rijn gaat voor Authentic Beauty Concept werken

Hester Wernert-Rijn is de Global Creative Advocate van Authentic Beauty Concept, het nieuwe merk van Henkel Beauty Care. Authentic Beauty Concept is geïnspireerd door kappers, ambachtslieden en mensen die dezelfde waarden delen. Vandaag wordt het merk gelanceerd. "We wilden een reeks haarproducten creëren die bij onze overtuigingen past en vertrouwd voelt. Iets authentieks, natuurlijks, eenvoudigs en gemaakt met zorgvuldig geselecteerde ingrediënten.Iedereen had andere ideeën, maar het gezamenlijke doel bracht onze individuele ervaringen, ideeën en overtuigingen samen."

De producten bevatten geen siliconen, sulfaten en parabenen, maar krachtigere veganistische ingrediënten. De experts achter het Authentic Beauty Movement concept? De Zweedse Linda Shalabi, Said Rubaii uit Berlijn en van eigen bodem: Hester Wernert-Rijn: "Perfect onvolmaakt is eigenlijk mijn kenmerkende stijl, niet alleen in de looks die ik maak, maar ook in het leven. Ik geloof dat elk persoon uniek is op zijn eigen speciale manier. Authentiek zijn betekent imperfecties omarmen, daar trots op zijn en de hedendaagse schoonheidsnormen uit te dagen door dit te doen. Perfect authentiek is een beetje meer rock 'n' roll. Houden van jezelf, van het leven en alles wat het te bieden heeft..."

Mogeen is de eerste flagshipstore van Authentic Beauty Concept in de wereld. Lees in de nieuwe editie van Coiffure Magazine het exclusieve interview met Hester over deze nieuwe stap in haar carrière. Kijk voor meer info op: www.authenticbeautyconcept.com

Deel dit bericht gerust:
Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePrint this page