What's New

Check out all of our articles

Stay up to date

WIL JE WEKELIJKS OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN HET LAATSTE NIEUWS IN DE HAIR BIZZ? SCHRIJF JE DAN IN VOOR DE NIEUWSBRIEF ‘COIFFURE POST’.

#Coiffure Award: de genomineerden zijn bekend!

Afgelopen vrijdag zijn alle genomineerden voor de Coiffure Award 2019 bekend gemaakt. Namens Coiffure Media willen we alle genomineerden feliciteren en we hopen iedereen op 20 maart te zien op de Celebrate the Nominees avond om samen te proosten op jullie succes!

Gratis knipbeurt daklozen op BarberSociety Live

EEen oproep aan alle barbers en herenkappers van Nederland: zet 7 en 8 april in je agenda, want dan staat de Zuiveringshal West van de Westergasfabriek in Amsterdam helemaal in het teken van de vierde editie van BarberSociety Live. Opvallend element: Barbers van vrijwilligersorganisatie ‘Barber Angels Brotherhood’ zullen dak- en thuislozen uit Amsterdam een gratis knipbeurt geven.

De highlights van The Hair Project 2019

Kortrijk Xpo stond op 24 en 25 februari in het teken van The Hair Project. 12.000 kappers werden ontvangen door 116 exposanten met verschillende stands, denk aan: productinnovaties, tools, saloninterieurs en diensten voor hun kapsalon. Dit waren de highlights.

Coiffure TV: In gesprek met Rob Peetoom – part III

Dit jaar viert Rob Peetoom zijn vijftigjarig bestaan! Hoofdredacteur Marian Kaak ging bij hem langs om te praten over de kappersbranche en zijn succes. In de derde video binnen deze reeks gaat Rob in op de toewijding die het kappersvak vereist. Zo vindt hij dat er in educatie teveel nadruk ligt op vaktechniek. “In de praktijk draait slechts 30 procent om het knippen. 70 procent is: hoe ga je met je klanten om?”

Rob Peetoom viert 20-jarig jubileum in Alkmaar

Op 9 maart aanstaande is het precies twintig jaar geleden dat Kim Meeldijk en Marion Bleeker de deuren openden van ‘hun’ Rob Peetoom Hair + Make-up salon aan de Ritsevoort in Alkmaar. Ter ere van dit feestelijke jubileum zal Rob Peetoom zelf weer een dag achter de stoel staan en klanten ontvangen.

Kijktip! The Journey To My Destination

De Britse Hairdresser of the Year, Sally Brooks, heeft samen met videograaf Gabriel Maciuca de afgelopen tien maanden aan een inspirerende documentaire gewerkt over kappers, reizen, passies en de kansen die de industrie biedt. Met The Journey to my Destination hopen ze de wereld te laten zien hoe geweldig het is om deel uit te maken van de hairbizz.

Scoop: Hester Wernert-Rijn gaat voor Authentic Beauty Concept werken

Hester Wernert-Rijn is de Global Creative Advocate van Authentic Beauty Concept, het nieuwe merk van Henkel Beauty Care. Authentic Beauty Concept is geïnspireerd door kappers, ambachtslieden en mensen die dezelfde waarden delen. Vandaag wordt het merk gelanceerd. “We wilden een reeks haarproducten creëren die bij onze overtuigingen past en vertrouwd voelt. Iets authentieks, natuurlijks, eenvoudigs en gemaakt met zorgvuldig geselecteerde ingrediënten.”

Pagina 3 van 7412345...102030...Minst recente »