Zalando lanceert beauty-assortiment

Zalando breidt uit! Vanaf 28 augustus kunnen consumenten in Nederland hun favoriete beautyproducten ook bij de webshop bestellen. De nieuwe 'Get the Look'-functie zal schoonheidsproducten aanbevelen die passen bij een outfit, voor een look van top tot teen.

Assortiment
Het assortiment van Zalando Beauty omvat ruim 8.500 producten van meer dan 200 merken. Het ruime assortiment voor dames en heren is een mix van zowel gerenommeerde internationale merken en minder bekende nichemerken. Het bevat een scala aan producten, van innovatieve huidverzorging tot sprankelend nieuwe make-up en beautytools. 
Met het beautyassortiment wordt het voor klanten makkelijk om snel en eenvoudig een complete look – kleding, accessoires, schoenen en make-up – te bestellen. De nieuwe 'Get the Look'-functie zal schoonheidsproducten aanbevelen die passen bij een outfit, voor een look van top tot teen.

53000c55-28a3-441c-a04a-098aa44475b1

“Met de lancering van Zalando Beauty zetten we een logische volgende stap om hét platform te worden voor al je kleding- en lifestyle-aankopen in Nederland. We willen het onze klanten zo makkelijk mogelijk maken om hun stijl en individualiteit te tonen, en een beauty-assortiment sluit daar vanzelfsprekend bij aan”, zegt Jacintha de Graaf, Regional Lead Benelux.

“Met dit beauty-assortiment kunnen onze klanten hun liefde voor mode en verzorging samenbrengen in één bestelling. Uit de andere markten, waarin Zalando reeds actief is met beauty, blijkt dat 60% van de klanten met een beauty aankoop dit al combineren met mode. Een beauty-aanbod is dus iets waar onze klanten naar vragen, en we zijn dan ook zeer enthousiast dat we ruim 8.500 producten kunnen lanceren in Nederland.”

Deel dit bericht gerust:
Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someonePrint this page