Als we naar de mode en het haar kijken voor komend seizoen, dan zien we daar kleur, heel veel kleur. Uitgesproken en bont, het maakt me vrolijk. Kleur doet iets met je. Maar het nieuwe modebeeld gaat minder over trends en meer over persoonlijkheid en diversiteit. Hoe vertaal je dat als kapper naar de klant?

In het thema ‘Colour’ van deze editie leggen twee topkappers uit hoe zij dit doen door te kleuren op maat. “Met dank aan de nieuwe technieken en innovaties van de merken”, zegt Glenn van Dijke. Naast de balayage en highlights zien we strobing, face framing en morphing, om maar wat te noemen. “Knowledge is the key”, volgens Francis Schroembges. Want voor iedere consument is er een aanbod van een groot aantal trends, maar de kapper weet als geen ander hoe je dat vertaalt naar een look die het beste bij haar past.

Zoals jullie gewend zijn, laten we in deze editie tevens de nieuwe kleurtrends van diverse merken zien. Gemene deler: uitgesproken kleuren, mooie kleureffecten en veel glans. Een inspiratiebron voor de creatieve kapper.
Meer (kleur)inspiratie vind je achterin het magazine, waarin we een katern helemaal in het teken van de Coiffure Award 2018 hebben gezet. Ook zo benieuwd naar de genomineerden? Wat een geweldige collecties, allemaal winnaars wat mij betreft! Ga snel kijken en laat het een creatieve boost zijn voor je creativiteit als kapper. En voor de genomineerden: heel veel succes en plezier op 22 april!

Marian Kaak

Deel dit bericht gerust:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print