De komende weken liggen de tondeuses en trimmers helaas weer stil in de salon of barbershop. Een ideaal moment om deze na te laten kijken en op te sturen voor een service- en/of reparatiebeurt. Als tegemoetkoming voor de kappers en barbers die nu gesloten moeten zijn, rekent Wahl tot eind januari 2021 geen reparatie- & retourkosten!

Hoe werkt het?

-De reparaties kunnen ingeleverd worden bij de kappersgroothandel of rechtstreeks opgestuurd worden naar de Technische Dienst van Wahl Nederland. Tip: Informeer bij de groothandel of ze meedoen aan deze actie.
-Lever de apparaten zo compleet mogelijk in. Denk hierbij aan een laadstation, stekker transformator, handapparaat en snijmes.
-Voeg een brief toe met de omschrijving van de klacht en vermeld de adresgegevens.

Wat wordt er vergoed?

-Het opsturen van de reparaties is voor eigen kosten van de kapper.
-Wahl Nederland zal alleen de benodigde onderdelen in rekening brengen.
-Wahl Nederland brengt geen reparatiekosten in rekening.
-Wahl Nederland brengt geen retour verzendkosten in rekening.

Vragen?
Voor vragen kan er contact opgenomen worden via: 0571-268368 of service@wahl.nl.

De reparaties kunnen opgestuurd worden naar:
Wahl Nederland B.V.
T.a.v. Technische Dienst
Engelenburgstraat 36
7391 AM Twello
Deel dit bericht gerust:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print