Steeds meer merken en distributeurs komen salons te hulp bij het online verkopen van haarproducten. Zo ook Trinity, dat een exclusieve consumenten service heeft opgezet, zodat kappers de producten rechtstreeks naar de klanten kunnen laten sturen.

Robin Schenke, Managing Director van Trinity: “Onze ondersteuning en hulp aan onze partnersalons bestaat eigenlijk uit een pakket aan verschillende maatregelen en mogelijkheden. Zo hebben we al vanaf 16 maart een salon exclusieve consumentenservice opgezet, waarbij onze klanten bij ons producten kunnen bestellen voor hun klanten, dus voor consumenten. Wij sturen de producten OF naar de kapsalons OF direct naar de consument. We rekenen echter alleen met onze partnersalons af! Kappers zijn dus zelf verantwoordelijk voor de financiële afwikkeling met hun klanten.”

Ook aan de communicatie is gedacht: Trinity biedt pr-materiaal aan salons dat direct gedeeld kan worden op social media of via Whatsapp. Zo kunnen ze hun eigen klanten informeren over de mogelijkheden om hun favoriete shampoo of stylingproduct aan te schaffen, zelfs nu de salon gesloten is. 

Deel dit bericht gerust:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print