KAO Salon Divisions heeft de primeur: zij zullen dit jaar het eerste, digitale global event organiseren. De virtuele Global Experience 2020 komt in de plaats van het internationale event in Amsterdam, dat door het coronavirus is geannuleerd.

De Global Experience is een vervolg op Global Zoom, dat vorig jaar nog in Wenen werd gehouden. "We kijken ernaar uit om professionals uit de branche en onze salonpartners voor het eerst te ontvangen in deze nieuwe, digitale beleving. Hier worden ze deelgenoot van toegewijde merkervaringen, educatie en onze Global Creative Awards, die creativiteit op een hoger niveau laten zien", vertelt John Moroney, Vice President Creative & Communication van Kao Salon Division. 

De Global Creative Awards gaan door zoals gepland. De details voor deelname zullen in de komende maanden worden gedeeld. De deadline voor deelname is aangepast: inzendingen worden geaccepteerd van 15 juni tot 15 juli voor Technical Categories en van 15 juni tot 31 juli voor Editorial Categories, zodat stylisten de tijd hebben om hun werk te maken en in te zenden. 

Kao Salon Division - dat merken als Goldwell, KMS en Oribe in het portfolio heeft - zal de Global Creative Awards hosten via een live-platform. Details zullen nog bekend worden gemaakt. 

Deel dit bericht gerust:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print