Haarkleurconcept The Color lanceert, in samenwerking met Matrix Nederland, een nieuwe campagne. Deze is gericht op alle vrouwen van alle leeftijden: Generations. Fotografe Peggy Kuiper portretteerde alle generaties van één familie; oma, moeder en haar dochters. Deze vrouwen staan representatief voor de generaties die momenteel gekleurd worden in al deze salons.

Verbinding 
Verschillende generaties met verschillende kenmerken. Eén ding verbindt ze; een persoonlijke haarkleur inspelend op behoefte en haarwensen. In de campagne is ook een bijzondere knipoog te vinden naar de nieuwste generatie waar The Color klaar voor zal zijn, namelijk baby River in het familieportret.

The Color Blow Dry 
Color Director Floor Mulder stelde de haarkleurrecepten samen en bedacht een eigen kleurtechniek in samenwerking met The Color Creative team. In de campagne gebruiken zij het nieuwste product van Matrix ‘The Color Blow Dry’ ,waarmee het creative team een tijdelijke kleur creëert die blijft zitten tot de volgende wasbeurt. Ideaal voor een event of om een haarkleur uit te proberen. Binnenkort is deze treatment ook beschikbaar in alle The Color salons.

Deel dit bericht gerust:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print