What's New

Check out all of our articles

Stay up to date

WIL JE WEKELIJKS OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN HET LAATSTE NIEUWS IN DE HAIR BIZZ? SCHRIJF JE DAN IN VOOR DE NIEUWSBRIEF ‘COIFFURE POST’.

ROYAL KIS EN AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT VALLEN IN DE PRIJZEN

ROYAL KIS EN AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT VALLEN IN DE PRIJZEN

De winnaars van de Dutch Beauty Awards zijn deze week bekend gemaakt. De awards, die door een panel van beautyjournalisten worden toegekend, werden in maar liefst 25 categorieën uitgereikt. In de categorie Salonbehandeling Haar en Haarverzorging Exclusief wonnen twee salonmerken: Royal KIS en Authentic Beauty Concept. 

Blog Richard Koffijberg: EEN STERK MERK

Blog Richard Koffijberg: EEN STERK MERK

Het bouwen van een sterk merk is een hele kunst. Maar het ook sterk houden, dat is een ander verhaal. Richard Koffijberg ondervond het zelf aan den lijve en vertelt wat je er als ondernemer van kunt leren.

WERKELIJKE IMPACT CORONAVIRUS: jouw mening telt!

WERKELIJKE IMPACT CORONAVIRUS: jouw mening telt!

Wil je weten wat de werkelijke impact van de lockdown is geweest op de omzet van de Nederlandse hairbizz? Waar kappers, stylisten en saloneigenaren op dit moment tegenaan lopen en hoe ze kijken naar het najaar? Doe dan mee aan de post-lockdown enquête van de Coiffure Media Group en Aimy. 

Essential Looks Global Masters goes virtual

Essential Looks Global Masters goes virtual

Benieuwd naar de nieuwe Essential Looks najaarscollectie van Schwarzkopf Professional? Kijk dan op  24 augustus gratis naar de eerste, virtuele Essential Looks Global Masters 2:2020. De livestream van de show is voor alle kappers toegankelijk. 

Redken Artists tekenen bij

Redken Artists tekenen bij

Vorige week hebben zowel Siko van Berkel als Bert de Zeeuw bijgetekend als Redken Artist. Dat maakte het merk maandag bekend. Beiden werkten al als Artist voor Redken.

Nieuwe zomereditie Coiffure: Education 2.0

Nieuwe zomereditie Coiffure: Education 2.0

Nu de eerste helft van het educatiejaar door de coronapandemie grotendeels in het water is gevallen, maken de merken, academies en educators zich op om in het najaar weer te gaan trainen. Maar hoe doe je dat, veilig trainen? En waarom moet je juist nu inzetten op educatie? In de nieuwe zomereditie van Coiffure onderzoeken we hoe Education 2.0 eruit ziet.

ANGELO SEMINARA is nieuwe Global Ambassador voor Goldwell

ANGELO SEMINARA is nieuwe Global Ambassador voor Goldwell

Maandag maakte Goldwell in een online persconferentie bekend dat Angelo Seminara de nieuwe Global Ambassador van Goldwell is geworden. De meervoudig awardwinnaar en topcolorist zal “collecties creëren, inspireren tot innovatie voor Goldwell’s producten en services en het merk vertegenwoordigen via social media en op pers- en branche-events”. John Moroney, Angelo’s nieuwe collega, sprak van “the beginning of a new era”. 

Stoer & elegant: HAIRSTUDIO RAYZERS 

Stoer & elegant: HAIRSTUDIO RAYZERS 

In een Amsterdams winkelcentrum is Hairstudio Rayzers gevestigd. Grote ramen geven zicht op een eigentijds interieur. De combinatie van zwart staal en warme chocoladetinten werkt perfect. Een salon waar je je meteen thuis voelt.